استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳) آتش‌سوزی سنگین انبار مبلمان در بولوار سجاد مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) + ویدئو آیا «تتلو» در عید غدیر آزاد خواهد شد؟ ترفند‌هایی برای خوشبو کردن لباس‌های داخل کمد و کشو‌ها رابطه افزایش عمر با نجات کره زمین ۵۰.۶ درجه سانتیگراد | اهواز رکورددار گرما در خوزستان رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از بستری ۵۰ زائر ایرانی در عربستان خبر داد امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ۱۰۰ فرد گرفتارشده بعد از سیلاب در کلات آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۴ تیر ١۴٠٣) | افزایش دما و تداوم وزش باد بهترین خوراکی برای تناسب اندام؛ هر روز یک وعده تخم مرغ
سرخط خبرها

گذرنامه زیارتی تنها در سه روز صادر می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۷۹۳۶
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
گذرنامه زیارتی تنها در سه روز صادر می‌شود
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از صدور گذرنامه زیارتی طی سه روز برای ایام اربعین خبر داد و گفت: تا به امروز برای ایام اربعین امسال ۴۹ هزار گذرنامه زیارتی صادر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ذوالقدری روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت صدور گذرنامه جهت حضور مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی گفت: با وجود اینکه نخستین بار است که گذرنامه زیارتی در کشور صادر می‌شوند، هیچ مشکلی در فرآیند کار مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی پلیس صدور گذرنامه و تحویل سه روزه از زمان درخواست است، افزود: این مسئله نیز عملیاتی شده، اما در برخی روز‌ها که با پیک تقاضا مواجه هستیم ممکن است حداکثر این زمان به پنج روز کشیده شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا همچنین درباره صدور گذرنامه‌های عادی و سیاحتی نیز گفت: طبق برنامه ریزی این مجوز خروج نیز ظرف حداکثر ۹ روز تحویل متقاضیان خواهد شد.

سردار ذوالقدری همچنین به شرایط تحویل گذرنامه‌ها اشاره کرد و افزود: تمامی گذرنامه‌ها از طریق پست تحویل متقاضیان خواهد شد و از مردم می‌خواهیم که از مراجعه حضوری به اداره گذرنامه یا پست جهت جلوگیری از ازدحام و تسهیل در خدمت‌رسانی خودداری کنند.

در مرز گذرنامه‌ای صادر نخواهد شد

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا همچنین از زائران اربعین خواست که پیش از عزیمت به این سفر معنوی نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند، زیرا هیچ گذرنامه‌ای در مبادی مرزی صادر نخواهد شد.

سردار ذوالقدری با تاکید بر اینکه مبادی مرزی فقط برای بررسی گذرنامه است، از زائران خواست تا دریافت گذرنامه را به روز‌های پایانی ایام اربعین موکول نکند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->